onsdag 15 september 2010

Nya tider



Nu är man tillbaka i bloggträsket igen. Mycket har hänt sen sist. Isabelle har börjat dagis, och det funkar jättebra. Hon skiner upp som en sol när hon kommer dit, och det är så roligt att se.

Jag passade på att dra till frissan för att göra en sån kallad bob frisyr, är så less mitt hår som bara är rakt och tjockt, så jag kände för att testa nåt nytt. Jag blev nöjd, men det känns ovant änsålänge. Blir jag less frisyren så är det tur att håret växer tillbaka.

Efter frissan drog jag och lunchade med moster. Och sedan bar det hemåt för att möta upp Sofia. Fullspäckad dag, alltid trevligt. Måste passa på och njuta av ledigheten innan skolan börjar.

Nu går Isabelle till och från. I lördags gick hon i stort sett hela tiden, och helt plötsligt så känns hon så stor =) Egen vilja, svårt att ta ett nej o.s.v sånt som hör hennes ålder till.

Nu sover hon som en stock. Så jag ska surfa vidare en stund innan det är dags för Arga Snickaren!!

Adios!




1 kommentar:

  1. 16/9 torsdag kl. 6.00 Hej på er, oj vad fammo hade velat se dej nu när du har börjat gå fammos lilla snäcka. Hoppas att vi ses snart igen. Här i gve regnarde för fullt inte långt till snön. Kramar från oss alla.

    SvaraRadera