fredag 9 juli 2010

Voff voff



Nu heter alla djur voff voff. Vi har 3 teletubbies dvd:s, och dom kaninerna är voff voff, och även grann katterna runt vårat område. Inte lätt och hålla reda på vad som är vad när man är så liten =) Lill-gumman.

Idag har vi varit och grattat Sofia, hon fyllde år idag. Det var längesen vi såg henne, så det var kul. Hann träffa andra vänner hon har, respektive deras barn.
Sedan drog vi hemåt och bestämde oss för att gå ut och äta på restaurangen nära oss. MMmmmmm....jag beställde en pasta rätt som var svingod. Den ska jag beställa fler gånger.
Isabelle roade sig med att äta lite vindruvor under tiden, och leksaker. Vi satt ute, härligt väder, men MYGG.

Hon var helvild ikväll, ville inte alls sova, men till slut så gav hon upp och somnade in.
Glad liten skrutt, men trött omedvetet =)

Jag har förresten kommit in på utbildningen jag sökt till hösten, så nu är det skolbänken. Blir undersköterska som inriktning.
Det blir inte alltid som man tänkt sig. Utan utbildning, inget jobb.

Mina frisördrömmar får jag pyssla med på fritiden, har ju några försökskaniner då och då =)




5 kommentarer:

  1. var någonstans ska du plugga till undersköterska?

    SvaraRadera
  2. Här i Luleå, vem är det som frågar? =)

    SvaraRadera
  3. det är lilla ankiplank =P visste inte var 17 jag skulle sätta namnet =)

    SvaraRadera
  4. ahaa..=) på så vis. Jo så jär hä!

    SvaraRadera
  5. måndag 26/7 8.30 Hej på er. Det var trist att vi inte kunde träffas ilördags. Kalle sjuk, men nu är han bättre. Ville ej hem till Norra TORRA norrlands inland, och dessa jävla mygg. Vill bo nära er och havet det är min drömm, Simon samtycker. Hoppas att ni har det bra, krama min lilla piga från fammo.

    SvaraRadera