onsdag 27 januari 2010

Lära sig krypa





Vi försöker få henne att vilja krypa, och det vill hon, men hon har inte hittat tekniken ännu. Hon ålar sig, och så blir hon frustrerad när hon inte tar sig dit hon vill.
Lära henne sitta själv går också bra, men det blir mycket tårar när hon råkar slå sig och tippa omkull. Ingen fara skedd. Många tårar kommer att spillas i framtiden =)

Mamma har sagt att jag hade fullt med bulor i pannan när jag skulle börja lära mig gå. En jävla tjurskalle måste jag ha varit.

3 kommentarer:

  1. Haha, jo visst var du tvungen ha hjälm på dig när du var liten? =) /Sara

    SvaraRadera
  2. Haha jag minns inte, du får fråga mamma =) men säkerligen, för jag var galen och sprang i väggar :)

    SvaraRadera
  3. Lördag 6/2 kl. 12.30 Hej. på er. Simon är på dundret, han är som du Peter en sportig kille. Han är hemma ca. 15.00. Britt.

    SvaraRadera